2 500 aikakristallia
Sisältää 2 000 aikakristallia ja bonuksena 500 aikakristallia. Aikakristalleilla voi ostaa taistelijoille kosmeettisia ominaisuuksia, kuten ulkoasuja, varusteita ja muuta!