2 200 Gleamium - MultiVersus Pouch of Gleamium
MultiVersus Gleamium -paketteja saa viidessä eri koossa. Paketit sisältävät gleamiumia, jolla voi tehdä ostoja pelissä. Pouch of Gleamium sisältää 2 200 Gleamium iloksesi.