17 000 (+ 8 000 bonusta) kultaa
Valmistaudu mihin hyvänsä sodan tarpeisiin. Osta tämä paketti ja saat 17 000 (+ 8 000 bonusta) kultaa, jota voit käyttää premium-vaunuihin, korkea-arvoisiin komentajiin, premium-tiliin ja moneen muuhun.