11-11 Memories Retold WarChild Charity DLC
11-11 Memories Retoldin DLC-paketti WarChild Charity kertoo Jackin ja Evan tarinan. Nämä kaksi lasta tempautuivat mukaan 1. maailmansotaan – paljon heitä itseään suurempaan konfliktiin. Heidän tarinansa kerrotaan päiväkirjaasi kerättävien pelistä löytyvien kirjeiden, piirustusten ja valokuvien kautta. Lasten kirjeet perustuvat WarChild-hyväntekeväisyysjärjestön tukemien lasten aitoihin tarinoihin sodasta. Ajat muuttuvat, mutta yksi asia ei muutu: sota repii lasten elämän riekaleiksi.