101 Ways To Die
Tässä tasohyppelypulmapelissä pelaat mielipuolisen tiedemiehen professori Splattunfunderin avustajaa. Pomosi on tieteilijä, keksijä ja todella arveluttavien aseiden valmistaja. Uransa loppupuolella professori Splattunfunder omistautui kehittelemään kammottavaa reseptikirjaa, jonka tarkoituksena on tuhota ja tappaa hänen vihollisensa. Ja mieluiten mahdollisimman tyylikkäästi. Epäonnisen laboratorio-onnettomuuden seurauksena reseptikirjan ensimmäinen vedos tuhoutui, joten nyt sinun tehtävänäsi on kerätä sen palaset takaisin yhteen. Paha professori on kasvattanut sammiokaupalla avuttomia splattseiksi kutsuttuja olioita, joita hän käyttää apuna monenlaisissa hirveissä kokeissa. Ja tässä kohtaa sinä astut kuvaan. Heitä soppaan kaikki murhanhimoinen luovuutesi, runsas annos aseistusta, heppoinen fysiikan tuntemuksesi ja valtavasti avuttomiin splatts-parkoihin kohdistuvaa väkivaltaa, niin autat professoria kirjoittamaan uudelleen reseptikirjojen klassikon nimeltä... 101 tapaa kuolla!