1 Blue Orb -kuula
Saat 1 Blue Orbin, josta saa 1000 elinvoimapistettä. Huom: Pelissä on 14 Blue Orb-kuulaa. Blue Orb-kuulia voi olla enintään 14 (20 000 elinvoimapistettä), vaikka ostaisit Blue Orb -lisäkuulia.