1 150 aikakristallia - Ainutkertainen tarjous
Sisältää 1 000 aikakristallia ja bonuksena 150 aikakristallia. Aikakristalleilla voi ostaa taistelijoille kosmeettisia ominaisuuksia, kuten ulkoasuja, varusteita ja muuta!