1 000 Gleamium MultiVersus Sack of Gleamium
MultiVersus Gleamium -paketteja saa viidessä eri koossa. Paketit sisältävät Gleamium, jolla voi tehdä ostoja pelissä. Sack of Gleamium sisältää 1 000 Gleamium iloksesi.