WO4U: Bonus Costume for Ryu Hayabusa
Añade un nuevo atuendo para Ryu Hayabusa. ¡Disfruta de la nueva experiencia de combate! ■Contenido Bonus Costume for"Ryu Hayabusa" ■Cómo usarlo Cambia de atuendo en el campamento, en "Party" - "Select Costume". This content is only applicable to the WARRIORS OROCHI 4 Ultimate, it cannot be used in WARRIORS OROCHI 4 base game.