World of Tanks - Primed for Battle Bundle
Prepare to launch your assault! With the three dynamic tanks from the Primed for Battle Bundle at your command, no one will question your authority. This bundle includes: - American Tier VI T78 Tank Destroyer - German Tier V Pz.Kpfw. T 25 Medium Tank - British Tier VI A43 Black Prince prototype Heavy Tank - 850 Gold - 7 Days of Premium Time benefits If you already have these tanks, you will receive the following as compensation: - T78: 1,280,000 Silver - Pz. Kpfw. T 25: 600,000 Silver - A43 Black Prince prototype: 1,480,000 Silver NOTE: All Premium vehicles come with their own Vehicle slot and a mix of standard and Premium ammo.