UFL Open Beta
Welcome to UFL! UFL is a free-to-play football video game featuring real footballers, a rich metagame. UFL features tons of unique content like various club kits, boots, gloves, balls, and stadiums. In UFL, you create your club from the ground up, assembling a team of real-world footballers customized to your liking. Compete with players worldwide, climb the ranks, and win the championship! Join the online competition and enjoy football gaming like you’ve never seen it!