Typhoon -UPEO EMBLEM-
Typhoon UPEO, Aircraft Now Available! The heroes of Ace Combat 3, UPEO Squadron Aircraft. A stripped down payload for increased stability coupled with outstanding turning performance allow this aircraft to weave through any battlefield with ease. Join UPEO in their sole role as world peace protectorate, and soar into the limitless sky, free of all political and cultural boundaries. Once downloaded other player aircraft will also reflect the content of Aircraft <PACK04>, otherwise other player aircraft will appear as Emmerian colors.