Take a trip to the late 2000s in Train Sim World 3: Bahnstrecke Bremen - Oldenburg. Iconic in every right, the DB BR 110.3 makes its debut in Train Sim World 3, a 1950s former express passenger locomotive which more recently ran local and regional traffic. Twinned this is the retro n-Wagen, a single-deck fleet of passenger coaches complete with Karlsruher Kopf cab car, allowing for push and pull duties. Accompanying the flavourful classic is a taste of modern, with additional services carried out by the sleek DB BR 425 in shiny new condition. Supporting in the role of freight is the unmistakable BR 155, sporting the flashy azure tones of PRESS – a railway company which takes on contracted cargo roles throughout Germany and beyond. Look out for the towering “Rollklappbrücke” in Oldenburg, a Bascule Bridge which crosses the Hunte river, raising and lowering to allow trains and barges to pass.