Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Capitão Loreto Set
Get lost in the jungle with the Capitão Loreto Set. Includes the Loreto headgear and uniform for Capitão, along with the Shaman charm and Esperanza weapon skin for the M249 LMG.