Ticket to Ride - India
Ticket to Ride will be removed from the store on June 17th, 2024, at 11am CEST / 2am PDT / 5am EDT, alongside the game servers. Hence, online play mode will not be available anymore alongside all other online services such as chat. Offline play as well as the Pass & Play mode will still be playable for as long as you own the game. Furthermore, you will still be able to use all the DLCs you own. We are incredibly grateful for your unwavering support and passion over the past years. Thank you for being a part of our journey. Farewell, ferroequinologists. Discover one of the most densely populated and colorful countries of the world. The year is 1911, and the world is changing fast in the British Raj. Will you complete your Grand Tour in time, or lose to more cunning – or simply better connected – opponents? Challenge your friends and travel to India in this map. This map brings a new way of playing by introducing loops called mandalas. Players who decide to reach two cities through mandalas and connecting two cities following loops will get more points.