Square Keeper
Square Keeper is a puzzle game, based on a card system, where each card gives the player the possibility to execute different actions, like a sword swing, shooting with a bow or simply walking. The protagonist is trapped in a dungeon with many rooms filled with different enemies and traps. To escape you have to be able to analyze your options correctly and defeat the enemies so that the room's gate opens. There's many rooms waiting to be discovered and solved. Play your cards well! Features: - A new way to enter dungeons: use the cards to complete the levels. - Play through more than 40 little dungeons. - Swords, bows and spears. You will need all of them to meet the challenge. - Each movement is important to escape from the dungeon.