PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - John Wick Heists
THE LEGEND IS BACK IN TOWN! The John Wick Heist Pack brings a legendary anti-hero to the world of PAYDAY 2! The John Wick Heist Pack comes with 2 brand-new Heists: Brooklyn 10-10 and Yacht Heist, 2 new weapons, 4 masks, patterns, materials, 2 songs and 6 new achievements.