Blizzard Entertainment Inc.Shooter
Explore the cosmic unknown! Includes: - Premium Battle Pass + 20 Tiers - Beholder Sigma and Harbinger Lifeweaver Legendary Skins - 2,000 Overwatch Coins With your Overwatch Coins, you can purchase in-game cosmetic items to customize your heroes. Owners of the Premium Battle Pass can also use Overwatch Coins to unlock Tiers and instantly access Legendary and Mythic content. Tier skips will not apply to any battle pass level beyond level 80 and will not unlock prestige tiers. Any excess tier skips you purchase past level 80 are banked and will be automatically redeemed at launch of the following season.