ONE PIECE BURNING BLOOD - DEMO
Set sail with the Straw Hat Crew and collect your bounty in One Piece: Burning Blood, the most epic anime fighter this side of the Grand Line! Taking full advantage of the rich history of One Piece down to the fine details, character interactions, elemental effects, and impact text come to life as if it were jumping off a manga page. One Piece: Burning Blood is all about style that will reheat fan’s nostalgia and peak the interest of curious new pirates! Ignite the flames of battle with over the top 3 VS 3 tag team combat featuring all the action, drama and comedy of the world’s favorite pirate saga! Features – King of the Pirates - Take to the sea in this dynamic fighter staring the world’s favorite pirate crew. Use Devil Fruit abilities, Haki techniques, and punishing combos to turn the tide in the ultimate 3 vs. 3 One Piece battle royale! Assemble Your Crew: Build your crew with a roster of 40+ characters each with unique abilities and battle tactics! Swap crew members on the fly utilizing strategic offensive and defensive Unity attacks! Select from a massive 60+ support characters to aid your crew in battle. Choose Your Side and Relive the Paramount War: Relive the drama of the Marineford story arc. For the first time in a One Piece game, fans can choose between either Luffy, Ace, Whitebeard or Akainu to experience the original story from a whole new perspective! Next Generation of One Piece: One Piece: Burning Blood is setting sail on Xbox One, the first One Piece game to hit a Microsoft console, ready to enlist a brand new crew of aspiring pirates!