Monster Hunter Rise + Sunbreak Deluxe
Early purchase bonuses "Loyal Dog Costume" Palamute layered armor set "Striped Cat Costume" Palico layered armor set Note: Bonus content is available to customers who purchase by June 30, 2023. This content may be made available separately at a later date. Layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. Experience Monster Hunter Rise and its massive expansion Monster Hunter Rise: Sunbreak in one convenient set! Contents: - Monster Hunter Rise (full game) - Monster Hunter Rise: Sunbreak (expansion) - Monster Hunter Rise Deluxe Kit - "Kamurai" Hunter layered armor set - “Shuriken Collar” Palamute layered armor piece - “Fish Collar” Palico layered armor piece - 4 gestures (jumping) - Samurai Pose Set - Kabuki face paint - “Izuchi Tail” hairstyle - Monster Hunter Rise: Sunbreak Deluxe Kit -"Dragonsbane" hunter layered armor set - "Hound" Palamute layered armor set - "Devout" Palico layered armor set - 4 gestures (aiming) - Fight Pose Set - "Elegant Eyes" makeup - "Fluffy Curls" hairstyle Experience the thrill of the hunt! A new style of hunting, with dynamic three-dimensonal action. Explore new maps and take on fearsome new monsters using a new, dynamic style of hunting action where you can traverse more freely than ever before. The ultimate hunting thrill awaits you in Monster Hunter Rise and its expansion, Monster Hunter Rise: Sunbreak. - About Monster Hunter Rise Hunt a variety of never-before-seen monsters and enjoy new gameplay features like the Wirebug and new Palamute buddy. - About Monster Hunter Rise: Sunbreak (expansion) The world of Monster Hunter Rise gets bigger and deeper with this massive expansion where brand-new monsters and locales await. Note: Monster Hunter Rise and Monster Hunter Rise: Sunbreak are both available separately. Please take care to avoid duplicate purchases.