Middle-earth Characters - Pack 2
Heroes and Villains clash in Middle-earth! Play as the heroes: the brave Elven Lord Glorfindel, or the not quite so brave Barliman Butterbur, and Farmer Maggot. The powers of darkness have their champions too - the villainous Corsair Pirate and a mini-Balrog.