Finis
FINIS is not just any video game, we have created a psychological evaluation through colors based on the Lüscher test, but taken to a much deeper level. You have eight different paths, in each choice you can only choose one color and each selection will take you to a different evaluation. But it won't be that easy, there will be challenges along the way and there are 21 multiverses with a visual narrative tailored to the path you're following. This will influence your mood and choices. There are hundreds of combinations, so the final assessment will be different depending on your view of the world at this point in your life. Do you choose the colour because it is the one you want to choose, or are we artificially influencing your choices? Maybe you are not the person you think you are and you have to accept a different reality.