Brawlhalla: Battle Pass Classic: Return to Demon Island
Brawlhalla Battle Pass is here! Unlock rewards and items unique to Battle Pass including Colors, Skins, KO effects, Podiums, Emotes, and more. Please note: This event ends on Wednesday December 21, 2022 09:00 (UTC). No further progress can be made after this time, only unlocks earned up to that time will be granted.