Xiahou Dun - Officer Ticket
Note: This content is included in the retail version of "DYNASTY WARRIORS 9". Be careful to avoid making a redundant purchase. A ticket that can be used with the "DYNASTY WARRIORS 9 Demo". This ticket allows you to use the corresponding officer within the game. ▼How to use After purchasing the ticket, its effects will be applied within the game.