Team OpTic S2 Supporter Pack
Support OpTic Gaming and Gears eSports with this exclusive OpTic Team Pack containing Season 2 Lancer, Gnasher and Snub skins. A portion of the proceeds from every pack sold will go to support OpTic Gaming and Gears eSports.