Forza Horizon 3 Mountain Dew Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customize including the 1996 Ferrari F50 GT, 2016 Lotus 3-Eleven, 2013 Dodge Dart GT, 1995 Mitsubishi Eclipse GSX, 1971 Chevrolet Vega GT, 1973 AMC Gremlin X, and 1951 Holden FX Sedan. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 3 garage, with no additional in-game credit cost.