DYNASTY WARRIORS 9: Jiang Wei "Julian Costume"
This content will be discontinued on June 30, 2022. You will still be able to enjoy the content you have purchased. An additional costume for Jiang Wei "Julian Costume" will be available for use. ▼How to use: From the title screen, select Gallery - Characters, and then select Jiang Wei. From Change Costume, select Regular Costume. Alternatively, proceed to a Hideaway while playing the game, select Change Costume, and then select Regular Costume. Then, select Jiang Wei and then select Regular Costume. In either case, you must have progressed the game to a point in which Jiang Wei can be selected as a character.