Chevrolet Corvette C3 Car Shipment
This car shipment includes the CHEVROLET CORVETTE C3 with all official body colors and exclusive rims. The third generation of an iconic American sports car, this classic replaced the C2 Stingray. Originally dubbed the Mako, this generation packs a powerful V8 and a sleek new body. If third time’s the charm then this ‘vette should be your first choice. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.