A.O.T. 2: FB Playable Character "Kenny" Early Unlock
The playable character "Kenny" is released early. Allows Kenny to be used in "Another Mode". Allows Kenny to be used in "Territory Recovery Mode". He can appear in the game by being the target of an Invitation. ▼How to use You can access the playable character "Kenny" by performing any of the following: ・Select "Another Mode" on the main menu, and then select "Kenny". ・When playing "Territory Recovery Mode" after selecting it from the main menu, select "Kenny" as your initial Commander. ・When playing "Territory Recovery Mode" after selecting it from the main menu, invite Kenny after he appears as an Invitation target, and then organize your deployed squad. Note: This additional content can only be used with "Attack on Titan 2: Final Battle" or in an environment for which the "Attack on Titan 2: Final Battle Upgrade Pack" has been applied.