3on3 FreeStyle - Deacon Character Package
You call your own foul in Street Basketball they say. This guy takes all the benefits from this. Watch out for the outlaw on courts, Deacon! This package contains items that can be used in the game. Upon purchase, all the items will be sent to your Message box. *New Character – Deacon - Gold Card Pack Ticket x5 *If purchased, you will not be able to purchase Deacon Efficient Pack or Deacon Legendary Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains exposable in-game item.