1000 Club Expansion Pack
Free download! This game expansion adds fun new challenges for every car available to drive in Forza Horizon, over 1000 challenges in all! Every completed challenge awards you a gold medal. The more medals you collect, the faster you dominate friends on the new 1000 Club leaderboard. Do you have what it takes to reach 1000? Download today!