Fortnite - Checkered Past Pack
Much like her trusty Thudthumper, Veronika is blunt and to the point. Time to look into the Checkered Past pack. Includes: - 600 V-Bucks - Veronika Outfit - Good Ol' Pete Back Bling - Thudthumper Pickaxe - Checks and Scratches Wrap V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite. You can purchase new customization items like Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, Wraps and the latest season's Battle Pass! Gliders and Contrails may not be used in Save the World mode.