"If you're going to make anything in this world, make a statement." The modernist movement reset the rules of art and culture and the bold patterns and strong colors still have impact. Whether you're an art lover or simply want to redefine norms, these pop art themes will make sure you're heard. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. - Decals for RC devices. Find your unlocked items under their corresponding shop: Wardrobe, Car on Demand app, or 3D printer in any hackerspace.