Wargaming.netAction & adventure
Start strong in World of Warships: Legends! This bundle will jump-start your journey through the ship tiers, and enable you to make quick progress through the game. Comes with: - 1 day of Premium Account - 10x Type 1 camouflages - 30x Ship XP common boosters - 30x credits common boosters - 30x Commander XP common boosters - 30x Global XP common boosters - 30x Battle common boosters - 37,000 Commander XP Jump-start your domination of the high seas!