WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Guo Jia
Bonus costumes for Guo Jia will be added. Enjoy fighting battles in all-new style. ■Content Bonus Costumes for "Guo Jia" ■How to use You can change costumes from camp by selecting "Party" - "Select Costume".