The Elder Scrolls Online: 2025 Content Pass
The Worm Cult is back, seeking revenge for their defeat during the Planemeld. Discover the nature of the soul reapers—weapons of fearsome necrotic power—and how they factor into the cult's nefarious plans for Nirn. Help unite the Three Alliances against an old foe once thought defeated but mysteriously returned. Purchase now to get immediate access to a new mount, pet and emote pack, plus bonus rewards when Seasons of the Worm Cult Part 1 launches in June. The Elder Scrolls Online: 2025 Content Pass requires The Elder Scrolls Online Standard Edition (base game) to play. A Direct Sequel to ESO’s Main Story Travel to the mysterious island of Solstice and begin your new adventure right where The Elder Scrolls Online's main story left off. Though Molag Bal and Mannimarco were defeated in the Oblivion plane of Coldharbour, the Worm Cult has returned. Unravel their dire plans and uncover the secrets of the Writhing Wall, a colossal arcane barrier that divides the island. Tamriel hangs in the balance! A Whole Year of Adventures Discover four major content updates, featuring a world-changing in-game event where you and your fellow players must stand against the Worm Cult and breach the Writhing Wall! Includes two dungeon packs (four new dungeons total), two-part story content, the in-game event, and a brand-new zone to explore. Experience New Challenges & Stories Venture into a new 12-person PvE trial, contend with dangerous new monsters and bosses, immerse yourself in captivating new delves and public dungeons, experience a host of new stand-alone quests and characters, and earn unique in-game rewards.