Nordic Adventure Bundle
Embark on a beautiful yet dangerous journey with the Nordic adventure bundle, featuring Bramble: The Mountain King and Spirit of the North, will you become captivated or enthralled? All while encountering delightful mountain spirits and vengeful forest guardians. Bramble - The Mountain King Bramble The Mountain King takes you on a gripping and unsettling journey through stunning environments. Take on the role of Olle, a young boy setting off to rescue his sister, kidnapped by a dreaded troll. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition is a single-player 3rd-person adventure game inspired by the breathtaking and mysterious landscapes of Iceland. The story takes root from various pieces of Nordic folklore.