NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Open Beta
The Online Great Ninja War Begins! We're currently looking for players eager to team up with their friends online and fight in some action-packed 4 vs. 4 ninja battles in the NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER open beta test! Participate now in the open beta test, where you'll have the chance to join a four-man team and fight in an eight-ninja brawl before everyone else! Create your own original ninja and fight others in 4-on-4 team battle, the main mode of the game.