Maximum Entertainment Horror Bundle
Dive into a chilling collection of three heart-pounding horror games with the Horror Bundle. Unravel mysteries, face terrifying creatures, and survive the unimaginable. This bundle includes: Fobia - St. Dinfna Hotel Enter the decaying halls of the St. Dinfna Hotel, where amateur journalist Roberto Leite Lopes investigates paranormal activity and uncovering a camera that reveals different timelines. Solve puzzles and scavenge for supplies in this first-person horror experience powered by the Unreal Engine. In Sound Mind Navigate a series of unsettling memories in this psychological horror. Discover victims exposed to an experimental chemical and face imposing horrors and unique boss fights. Enjoy a fresh horror experience from the creators of Nightmare House 2 with an eerie soundtrack by The Living Tombstone. Remothered: Broken Porcelain Explore the Ashmann Inn's dark secrets in this survival horror game. Utilize stealth, solve challenging puzzles, and immerse yourself in a thrilling psychological plot with real-time cinematics. A perfect entry point for new fans and a continuation for series veterans.