Idle Champions Founder's Pack II Bundle
Idle Champions of the Forgotten Realms is an official Dungeons & Dragons strategy management game. Idle Champions challenges players to assemble a party of Champions and master the art of Formation Strategy. Players unlock new heroes, upgrade them to reveal special abilities, and collect epic gear. The key to glory is learning how to combine Champion abilities to defeat an onslaught of powerful monsters. This bundle contains the base game and the Founder's Pack II, a great value for new players!