Hole io: Freaks DLC
With this DLC you'll unlock: - SciFi map - Kaiju skin - Dragon skin - Bat skin - Kappa skin - Earl skin - Eggplant skin - Cyborg skin - Alien skin - Cyclops skin Choose your freaky skin, eat futuristic cars, giant robots, rockets, futuristic buildings and grow BIG!