Forza Horizon 4 Deluxe Edition
Dynamic seasons change everything at the world’s greatest automotive festival. Go it alone or team up with others to explore beautiful and historic Britain in a shared open world. Collect, modify, and drive over 450 cars. Race, stunt, create, and explore - choose your own path to become a Horizon Superstar. The Forza Horizon 4 Deluxe Edition digital bundle includes the Car Pass and the Formula Drift Car Pack. Preorder the Forza Horizon 4 Standard Edition digital bundle by October 2, 2018 and receive the Formula Drift Car Pack in both Forza Motorsport 7 and Forza Horizon 4.