Enlisted - "Pacific War": Maneuver Warfare Bundle
This bundle includes: - A premium squad of tankers for the Japanese forces + Type 97 Chi-Ha medium tank; - A premium squad of tankers for the US Armed Forces + M8 Greyhound armored car; - 600 Gold.