Enlisted - "Invasion of Normandy" - "Rocket" Bundle
This bundle includes: - "Invasion of Normandy" - Calliope Squad - "Invasion of Normandy"- 15 cm Pz.W.42 Squad - 800 Gold When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 743rd Tank Battalion of the 30th Infantry Division from the US Army in the Normandy Сampaign. The squad consists of 5 soldiers of the “Tankers” class, and a T34 Calliope rocket tank, a unique vehicle, that is available for this squad only. When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 7th Werfer Brigade of the I Panzer Corps from the Wermacht Forces in the Normandy campaign. The squad consists of 3 soldiers of the “Tankers” class, and a 15 cm Pz.W.42 rocket tank. Enlisted is a squad-based first person MMO shooter covering key battles from World War II. The game carefully recreates weapons, military vehicles and the atmosphere of that era, while demonstrating really massive clashes of numerous soldiers, tanks and aircraft with artillery and naval support.