Disney Worlds of Adventure
Step into the magic of six classic Disney tales with this unique map. Explore the world of Aladdin and the sea of The Little Mermaid. Help Snow White or take a trip with Alice in Wonderland. You can even meet Simba in the savanna or dine with Belle and the Beast in their castle!