Dead Cells: The Fatal Seed Bundle
This bundle contains all of our three DLCs released yet: - Rise of the Giant - The Bad Seed - Fatal Falls Herein you will find the base game plus 6 new levels and 2 new bosses with their associated enemies and weapons. Check out the individual store pages for each DLC if you want to know exactly what’s in each of them. If you’ve got any questions don't hesitate to hit us up. Have fun!