Artifex Mundi Adventure Collection
Are you the type of gamer that enjoys a full experience? Get this bundle of six marvelous games for the ultimate Artifex Mundi experience! Enter a mysterious Slavic heritage park, become a secret agent in a steampunk world, visit a magic forest filled with dark secrets, rescue your daughter from the clutches on an undead pirate, save a beautiful mermaid from a terrible curse, and investigate the case of a mysterious preacher... The world of Artifex Mundi adventures awaits!