Minecraft - Avatar: Rites of Passage
Embark on an exciting journey with the Avatar DLC! Become a Na’vi of the Omatikaya Clan. Master survival skills and tackle traditional rites of passage. Bond with a banshee, climb the Hallelujah Mountains, and explore the bioluminescent rainforest! Meet breathtaking creatures and plant life along the way. Includes popular skins!