Watch Dogs: Legion - Ultimate Edition
Ultimate edition includes additional digital content, the season pass and a four-week VIP status. The Season Pass includes one major expansion including the comeback of Aiden Pearce as a full-playable character. Also includes extra missions, four iconic heroes with unique abilities, and access to the Original Watch Dogs Complete edition! Ultimate Edition digital content : - The Urban Jungle Pack, including three unique characters with their own skills and cosmetics. - Three additional masks - A four-week VIP Status Take the resistance one step further and fight with your friends in new missions in Online mode.