MX vs ATV Legends Leader Pack
The MX vs ATV Legends Leader Pack includes the base game PLUS the season pass to all 22 tracks scheduled for release in 2022! Downloadable in three track packs, the Leader Pack starts with the 2022 Nationals: 13 tracks from the AMA Pro Motocross Championship launching in sync with the real world events. In summer, a huge compound from a famous pro rider will be launched, followed by the fourth and final DLC pack, the Supercross World Tour, featuring 6 challenging Supercross tracks. Pre order now to ALSO get the exclusive customization pack for your rider and rides!